Page 9 - Yurtbay Politikalar
P. 9

MÜŞTERİ MUTLULUĞU
POLİTİKAMIZ

Her defasında mükemmel bir deneyim

Müşteri mutluluğu eksenli şirket politikamızda, yönetim sistemimizi
bu doğrultuda geliştirmeyi ve sürekli iyileştirerek mükemmele ulaşmayı hedefleriz.

Şeffaflık:

Müşterilerimiz soruları, istek, görüş ve önerileri konusunda
https://www.yurtbay.com.tr/iletisim ile sıkça sorulan sorulardan derlenen
https://www.yurtbay.com.tr/sik-sorulan-sorular sayfalarımızdan ve sosyal
medya hesaplarımızdan bilgi alabilir.

Erişebilirlik:

İnternet sitemizden veya tüm bayilerimiz üzerinden iletişim bilgilerimize
ulaşılabileceği gibi sosyal medya hesaplarımızdan ve Yurtbay Mobil
uygulamasından da her an ürünlerimiz hakkında bilgi edinilebilir.

Cevap Verebilirlik:

Müşterilerimizden gelen taleplere, şikâyet, soru ve önerilere mümkün olan en kısa
süre içinde geri bildirim sağlamak ve belirlenmiş süreler içinde sonuçlandırmak
önceliğimizdir.

Gizlilik:

Müşterilerimizin kişisel bilgileri güvence altındadır.

Müşteri Odaklılık:

Müşteri geri bildirimleri yönetim sistemimizde iyileştirme çalışmalarına kaynak olur.
Bu çalışmalar ürün ve hizmet kalitemizi daha da ileriye taşımamıza katkı sağlar.

Hesap Verebilirlik:

Şikâyet, soru ve talepler kayıt altına alınarak uzmanlar tarafından değerlendirilir ve
sonuçlandırılır. Müşterilerin talep ettiği her türlü belge ve rapor kendilerine iletilir.

Sürekli İyileştirme:

Yurtbay Ailesi olarak müşterilerin her biri ayrı öneme sahiptir ve gelecek öneri,
talep veya şikâyetler iyileştirme çalışmalarında kaynak olarak kullanılır.
   4   5   6   7   8   9   10   11   12