Page 9 - Yurtbay Politikalar
P. 9
MÜŞTERİ MUTLULUĞU
POLİTİKAMIZ
Her defasında mükemmel bir deneyim
Müşteri mutluluğu eksenli şirket politikamızda, yönetim sistemimizi
bu doğrultuda geliştirmeyi ve sürekli iyileştirerek mükemmele ulaşmayı hedefleriz.
Şeffaflık:
Müşterilerimiz soruları, istek, görüş ve önerileri konusunda
https://www.yurtbay.com.tr/iletisim ile sıkça sorulan sorulardan derlenen
https://www.yurtbay.com.tr/sik-sorulan-sorular sayfalarımızdan ve sosyal
medya hesaplarımızdan bilgi alabilir.
Erişebilirlik:
İnternet sitemizden veya tüm bayilerimiz üzerinden iletişim bilgilerimize
ulaşılabileceği gibi sosyal medya hesaplarımızdan ve Yurtbay Mobil
uygulamasından da her an ürünlerimiz hakkında bilgi edinilebilir.
Cevap Verebilirlik:
Müşterilerimizden gelen taleplere, şikâyet, soru ve önerilere mümkün olan en kısa
süre içinde geri bildirim sağlamak ve belirlenmiş süreler içinde sonuçlandırmak
önceliğimizdir.
Gizlilik:
Müşterilerimizin kişisel bilgileri güvence altındadır.
Müşteri Odaklılık:
Müşteri geri bildirimleri yönetim sistemimizde iyileştirme çalışmalarına kaynak olur.
Bu çalışmalar ürün ve hizmet kalitemizi daha da ileriye taşımamıza katkı sağlar.
Hesap Verebilirlik:
Şikâyet, soru ve talepler kayıt altına alınarak uzmanlar tarafından değerlendirilir ve
sonuçlandırılır. Müşterilerin talep ettiği her türlü belge ve rapor kendilerine iletilir.
Sürekli İyileştirme:
Yurtbay Ailesi olarak müşterilerin her biri ayrı öneme sahiptir ve gelecek öneri,
talep veya şikâyetler iyileştirme çalışmalarında kaynak olarak kullanılır.